WEKO3
アイテム
CoIフレームワークを活用した言語学習の向上 : 体系的文献調査
https://doi.org/10.20675/0002000475
https://doi.org/10.20675/00020004754ce70831-50f9-4ea8-af5c-0253ea5c0925
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2024-05-09 | |||||||||||||||
タイトル | ||||||||||||||||
タイトル | CoIフレームワークを活用した言語学習の向上 : 体系的文献調査 | |||||||||||||||
タイトル | ||||||||||||||||
タイトル | Enhancing Language Learning through the Community of Inquiry (CoI) Framework : A Systematic Literature Review | |||||||||||||||
言語 | ||||||||||||||||
言語 | eng | |||||||||||||||
キーワード | ||||||||||||||||
主題 | Community of Inquiry, CoI, Language Learning Classroom, Three Presences | |||||||||||||||
資源タイプ | ||||||||||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||||||||
ID登録 | ||||||||||||||||
ID登録 | 10.20675/0002000475 | |||||||||||||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||||||||||||
アクセス権 | ||||||||||||||||
アクセス権 | open access | |||||||||||||||
- | ||||||||||||||||
著者 |
トゥクラル, リリィ
× トゥクラル, リリィ
× 中西, 千春
|
|||||||||||||||
抄録 | ||||||||||||||||
内容記述 | This paper systematically reviews the Community of Inquiry (CoI) framework in blended language learning settings. We examine its components ─Cognitive Presence, Social Presence, and Teaching Presence─ to understand its role in optimizing language learning, fostering significant interactions, and promoting efficient teaching methods. This paper provides insights on the theoretical underpinnings, practical applications, and observed results of the CoI, emphasizing gaps in its application in blended language classrooms. | |||||||||||||||
書誌情報 |
ja : 研究紀要 en : Kunitachi College of Music journal 巻 58, p. 167-175, 発行日 2024-03-31 |
|||||||||||||||
年次 | ||||||||||||||||
年次 | 2023 | |||||||||||||||
出版者 | ||||||||||||||||
出版者 | 国立音楽大学 | |||||||||||||||
ISSN | ||||||||||||||||
収録物識別子 | 02885492 |